زیرساخت های اقامتی در استان بوشهر تقویت می شود – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، اسماعیل سجادی منش صبح شنبه در آیین افتتاح بوم گردی در روستای طلحه دشتستان اظهار داشت: این بوم گردی با نگاه به اشتغال و زیست بوم روستایی صورت گرفته است.

وی افزود: اشتغال در روستا با نگاه به زیست بوم در روستا می تواند در ارایه فرهنگ و تاریخ اصیل روستاها و شهرها موثر باشد.

سجادی منش اضافه کرد: روستای طلحه به عنوان روستای مقاومت با 17 شهید ثبت شده است.

زیرساخت های اقامتی در استان بوشهر تقویت می شود

وی تصریح کرد: بوم گردی طلحه دشتستان دارای 10 سوییت دو نفر که به صورت کف خواب نیز هر سویت ظرفیت پنج نفر را دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: این بوم گردی همچنین شامل سالن اجتماعات، کافه و دو باغ پرندگان است.

وی بیان کرد: نگاه سازنده بوم گردی طلحه، نگاه انتفاعی نیست و نگاه خدمت به بخش بوشکان، روستای طلحه و شهرستان دشتستان بوده است.

سجادی منش اضافه کرد: در فاز اول این بوم گردی هفت نفر مشغول به کار خواهند شد و با فعالیت کامل این تعداد بیشتر نیز خواهد شد و همچنین در اشتغال زایی به روستا نیز این بوم گردی قطعاً موثر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زیرساخت های اقامتی در استان بوشهر تقویت می شود – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زیرساخت های اقامتی در استان بوشهر تقویت می شود – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.