برچیده شدن معضل دیرینه زیست محیطی منطقه 18 تهران با اخذ حکم قضایی

برچیده شدن معضل دیرینه زیست محیطی منطقه 18 تهران با اخذ حکم قضایی

با هدف کاهش آلایندگی های زیست محیطی و صیانت از سلامت شهروندان، محل تجمع خودروهای تفکیک غیرمجاز پسماند در محله رجایی منطقه 18 پایتخت، تخلیه و پاکسازی شد.

به گزارش اکسیبو، در اقدام ضربتی عوامل اجرایی مدیریت شهری منطقه، پس از اخذ حکم قضایی، محل توقف و تجمع خودروهای تفکیک کنندگان غیر مجاز پسماند در محله شهید رجایی ساماندهی شد.

به گزارش شهر، برخورد با افراد غیرمجاز در امر تفکیک پسماند از مبدا و انجام مراحل اداری به جهت معرفی آنها به مراجع قضایی از دیگر تدابیر اتخاذ شده توسط اداره مدیریت پسماند معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 18 به شمار می رود.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برچیده شدن معضل دیرینه زیست محیطی منطقه 18 تهران با اخذ حکم قضایی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برچیده شدن معضل دیرینه زیست محیطی منطقه 18 تهران با اخذ حکم قضایی"، کلیک کنید.