حفاظت از ماموریت های وزارت آموزش و پرورش، مهم ترین وظیفه حراست است

وزیر آموزش و پرورش:

حفاظت از ماموریت های وزارت آموزش و پرورش، مهم ترین وظیفه حراست است

وزیر آموزش و پرورش حفاظت و صیانت از اهداف و ماموریت های وزارت آموزش و پرورش را مهم ترین وظیفه حراست دانست.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، آیین تکریم مصطفی عطاران و معارفه سید امین رضوی نژاد به عنوان سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش؛ شورای معاونان؛ نمایندگان حراست کل و جمعی از مسیولان حراست ادارات کل آموزش و پرورش برگزار شد.

صحرایی در این جلسه، با تبیین نقش و اهمیت حراست در پیشبرد اهداف و ماموریت های یک دستگاه و سازمان، حفظ و صیانت از اهداف و ماموریت های وزارت آموزش و پرورش را مهم ترین وظیفه مرکز حراست این وزارتخانه برشمرد و افزود: والاترین هدف و ماموریت نظام تعلیم و تربیت کشور، تربیت نسلی است که با یاری خدا زمینه ساز تمدن اسلامی و ظهور حضرت منجی (عج) هستند.

وی با تقدیر از تلاش های رییس سابق مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: عطاران معلمانه حراست را مدیریت کرد.

گفتنی است، سرپرست جدید مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، دانش آموخته دکتری سیاست گذاری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حفاظت از ماموریت های وزارت آموزش و پرورش، مهم ترین وظیفه حراست است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حفاظت از ماموریت های وزارت آموزش و پرورش، مهم ترین وظیفه حراست است"، کلیک کنید.