استقبال از طرح معیشتی فجرانه/تخلف 30 هزار فروشگاه – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

استقبال از طرح معیشتی فجرانه/تخلف 30 هزار فروشگاه - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش شرکت های برتر و بهره ور زیرمجموعه صندوق های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارفرمایان ما کارگران و روستاییان و عشایر هستند، اینها سهامداران ما هستند و چشم معیشتی آنها ما را رصد می کند که آیا ما استحقاق داریم در کنارشان باشیم.

وی افزود: ما صندوق هایی را داریم که ناتراز هستند و مهم ترین منبع آنها کسورپردازی و سرمایه گذاری است.

عسگریان گفت: در بنگاه داری انتصابات سیاسی است و فشارها وارد می کنند که نفری وارد شود و از طرفی هم دوران مدیریت اقتصادی کوتاه است.

وی یادآور شد: فرایندهای دست و پاگیری داریم که شجاعت را از ما گرفته اند و قانون شرکت داری آواری است که بر روی ما خراب شده است. ما باید از بنگاه داری خارج شویم سبدگردانی کنیم و با تحلیل از دامنه خرید کنیم.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز کرد: حوزه صادرات مهم است و رگ حیات ما است و آنقدر قیمت محصولات اولیه ما پایین است و کسی نمی تواند با ما رقابت کند که مشکل ساز است.

وی همچنین در حاشیه این مراسم گفت: برای ادامه دادن طرح فجرانه که به واسطه آن 220 هزار تومان اعتبار تشویقی یارانه در حساب مردم شارژ می شود باید تا فروردین ماه تصمیم گیری کنیم.

عسگریان گفت: مشمولان این طرح 60 میلیون نفر هستند که در دهک درآمدی یک تا هفت قرار دارند. تا کنون استقبال از طرح فجرانه به 87 درصد رسیده و تا چند روز دیگر که موعد واریز شارژ جدید است این عدد به 92 درصد خواهد رسید.

وی افزود: تعداد فروشگاه های متصل به این طرح 220 هزار فروشگاه است و فعلاً برنامه ای برای افزایش آن نداریم. 13 هزار فروشگاه در این طرح دارای تخلف هایی بودند که آن ها را از طرح خارج کردیم و آرام آرام با رفع تخلف ها حدود 6 هزار فروشگاه از این تعداد به طرح بازگشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقبال از طرح معیشتی فجرانه/تخلف 30 هزار فروشگاه – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقبال از طرح معیشتی فجرانه/تخلف 30 هزار فروشگاه – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.