ذوالفقار به ونزویلا رسید/عکس – اکسیبو

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، تصویری از دو قایق تندرو موشک انداز ذوالفقار(JM-16) که در نیروی دریایی ونزویلا خدمت می کنند. در این تصویر، هر دو قایق به موشک ضدکشتی نصیر(CM-90) با برد 90 کیلومتر مسلح هستند.

همچنین در جلوی قایق سمت راست برخلاف قایق سمت چپ، مسلسل(تیربار) 12.7 میلی متری دوشکا(DShK) نصب شده است؛ اگرچه مکان نصب این تیربار برروی قایق سمت چپ تعبیه شده ولی تیربار دوشکا برروی آن نصب نشده است.

ذوالفقار به ونزویلا رسید/عکس

قایق تندرو موشک انداز کلاس ذوالفقار(JM-16) دارای 16.3 متر طول، تناژ آن در حالت خالی 13.75 تن است. این قایق از دو پیشرانه با قدرت 1300 اسب بخار استفاده می کند که سرعت آن را به 54 نات می رساند.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ذوالفقار به ونزویلا رسید/عکس – اکسیبو" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ذوالفقار به ونزویلا رسید/عکس – اکسیبو"، کلیک کنید.