عکس | جایزه ویژه برای ستاره مغضوب قلعه نویی

به گزارش خبرگزاری اکسیبو؛ تیم فوتبال الوحده با وجود اینکه در نیمه اول مسابقه امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر امارات مقابل البطایح شکست خورده بود، اما با گل استثنایی و قیچی برگردان تماشایی احمد نوراللهی در دقیقه 51 به بازی برگشت و در نهایت توانست به برتری دو بر یک دست پیدا کند تا روند خوبش را ادامه بدهد.

نوراللهی در مسابقه امروز الوحده مقابل البطایح توانست سومین گل فصلش در لیگ برتر امارات را به ثمر رساند که عملکردش مورد توجه کارشناسان این رقابت ها نیز قرار گرفت.

پیش از مسابقه الوحده و البطایح که برتری یاران نوراللهی و گل تماشایی این ستاره ایرانی را به همراه داشت، او جایزه بهترین بازیکن هفته لیگ فانتزی امارات را دریافت کرد.

1994914

نوراللهی که در هفت بازی پیاپی توانسته سه گل به ثمر رساند و چهار پاس گل بدهد، با گل قیچی برگردان در بازی امروز دوباره برای تیمش درخشید.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | جایزه ویژه برای ستاره مغضوب قلعه نویی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | جایزه ویژه برای ستاره مغضوب قلعه نویی"، کلیک کنید.