توزیع کارت آزاد در جایگاه های سوخت برای ایام نوروز

توزیع کارت آزاد در جایگاه های سوخت برای ایام نوروز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از آمادگی توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد در این ایام در جایگاه های عرضه سوخت خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به آمادگی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد به اندازه کافی در جایگاه های عرضه سوخت گفت: پیش بینی می کنیم مصرف بنزین روزانه کشور در این ایام 10 تا 12 درصد افزایش یابد.

وی در حاشیه آیین امضای دو تفاهم نامه و یک توافق نامه در زمینه توسعه زیرساخت های زنجیره توزیع سوخت در کشور و سامانه هوشمند سوخت اظهار داشت: همه انبار ها و ذخیره سازی های کشور در شرایط مطلوب به سر می برند و هیچ کمبودی در زمینه توزیع سوخت نوروزی در کشور وجود ندارد.

وی افزود: کارت های آزاد بنزین در همه کلانشهر ها و شهر های بزرگ به مقدار کافی موجود است و تعدادی کارت آزاد جدید نیز تولید و در جایگاه های کشور توزیع شده است تا ایام نوروز هیچ کمبودی برای توزیع سوخت به مسافران نوروزی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: به صورت میدانی در حال پایش وضعیت هستیم و این پایش تا پایان یافتن سفر های نوروزی مسافران ادامه خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع کارت آزاد در جایگاه های سوخت برای ایام نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع کارت آزاد در جایگاه های سوخت برای ایام نوروز"، کلیک کنید.