مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت؛ 4 راهبرد انتخابات است

رییس ستاد انتخابات استان تهران:

مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت؛ 4 راهبرد انتخابات است

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در برگزاری انتخابت مد نظر مجریان است.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری اکسیبو، سیدعباس جوهری روز شنبه اظهار داشت: در زمان پیش ثبت نام از داوطلبان، شاهد رشد سه برابری ثبت نام افراد برای نمایندگی مجلس در استان تهران بودیم.

معاون استاندار تهران افزود: یک سال است که مشغول به آماده سازی فرایند برگزاری انتخابات هستیم تا مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور، رقابتی فراهم شود.

جوهری ادامه داد: چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در برگزاری انتخابت مد نظر مجریان است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: همه با هر سلایقی در انتخابات شرکت خواهند کرد اما مشارکت قوی که مد نظر رهبرمعظم انقلاب است و بر آن تاکید دارند، باید شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه خانواده بزرگ کمیته امداد نیز با شور در این انتخابات شرکت خواهند کرد، گفت: انتخابات آوردگاه بزرگ انقلاب است و باید با حضور و مشارکت حداکثری دشمن را ناامید کرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران خاطرنشان کرد: مردم استان تهران مانند همیشه حضور پرشور در پای صندوق های رای خواهند داشت و شاهد سر افکندگی دشمن خواهیم بود.

جوهری با اشاره به اینکه استقلال کشور یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی و ثمره انقلاب اسلامی است، گفت: در دولت سیزدهم خودکفایی و رونق اقتصادی در دستور کار است.

وی افزود: در یک سال گذشته یک هزار و 262 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و 17 هزار میلیارد تومان در این زمینه تسهیلات پرداخت شده است به طوری که شاهد کاهش یک درصدی بیکاری در استان تهران هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت؛ 4 راهبرد انتخابات است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت؛ 4 راهبرد انتخابات است"، کلیک کنید.