ایستگاه برق دژکوه با اعتبار 460 میلیارد تومان به بهره برداری رسید – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

ایستگاه برق دژکوه با اعتبار 460 میلیارد تومان به بهره برداری رسید - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

علی محمد روستا در حاشیه افتتاح پل شهید طیب در روستای موگر لنده با حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفتگو با خبرنگار اکسیبو، افزود: سایت ایستگاه تقویت فشار دژکوه در لنده که باعث تقویت فشار برق استان و همچنین با هدف جبران نوسانات برق در حوزه کشاورزی و صنعتی این شهرستان است، به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای ایستگاه برق دژکوه 460 میلیارد تومان بود.

روستا با اشاره به اهمیت پل موگر بنابر وصیت شهید طیب و دفن وی در زادگاهش جهت خدمت رسانی به این روستا، بیان داشت: پل 156 متری شهید طیب در منطقه موگر لنده به همت دولت سیزدهم و با تلاش مضاعف به بهره برداری رسید.

روستا در خصوص مشخصات پروژه پل شهید طیب گفت: این پل دارای 7 دهنه 22 متری است که طول ستون ها از 7 تا ده متر فاصله دارند.

وی جاده ارتباطی قبل از پل را حدوداً 12 کیلومتر عنوان کرد و گفت: 8 کیلومتر آن آماده بیس ریزی و آسفالت است و دارای 24 دهنه پل است که 8 دهنه از این پل ها احداث نشده و در چند ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

معاون عمرانی و امور هماهنگی استاندار افزود: در فاز بعدی جاده بعد از پل موگر و به سمت روستا در سه ماهه اول سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایستگاه برق دژکوه با اعتبار 460 میلیارد تومان به بهره برداری رسید – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایستگاه برق دژکوه با اعتبار 460 میلیارد تومان به بهره برداری رسید – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.