یک نمایشگاه فروش مبل در جنوب تهران آتش گرفت

یک نمایشگاه فروش مبلمان و مصنوعات چوبی در محله خلازیر دچار حریق شد.

به گزارش اکسیبو، در دقایق اولیه بامداد امروز یک مورد حادثه حریق در فروشگاه و نمایشگاه مبل و مصنوعات چوبی به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران،  آتش نشانان ایستگاه های 132، 81 و تیم نجات 6 را به همراه تجهیزات و امکانات مورد نیاز به محله حادثه واقع در خلازیر اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که محل حادثه یک نمایشگاه ویژه فروش مصنوعات و محصولات چوبی به مساحت تقریبی 200 مترمربع است که هنگام حضور آتش نشانان به طور کامل شعله ور شده و آتش و دود در حال سرایت به مغازه های مجاور بود.

در این شرایط عوامل آتش نشانی اقدام به قطع جریان برق و گاز نمایشگاه کرده و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دو جهت به کانون آتش نزدیک شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند. در نهایت نیز با اقدامات انجام شده ابتدا از گسترش حریق جلوگیری شده و پس از آن نیز شعله های آتش به طورکامل مهار و اطفا شد. 

داین حادثه مورد فوتی و خسارات جانی نداشت، اما خسارات مالی ناشی از آن بالا بوده و حتی شعله های آتش موجب تخریب دیوار و بخش هایی از سقف این فروشگاه مبلمان نیز شده بود. گروهی از کارشناسان آتش نشانی اقدامات خود برای یافتن علت وقوع حادثه را آغاز کرده و آن را در دستورکار دارند.

یک نمایشگاه فروش مبل در جنوب تهران آتش گرفت
آتش سوزی در نمایشگاه مبلمان

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک نمایشگاه فروش مبل در جنوب تهران آتش گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک نمایشگاه فروش مبل در جنوب تهران آتش گرفت"، کلیک کنید.