یک خودروی آلمانی در راه ایران/ عکس

به گزارش خبرگزاری اکسیبو و براساس گزارش مجله خودرو، از جذاب ترین و محبوب ترین تولیدات فولکس واگن که از 1974 در 8 نسل تولید شده است می توان به گلف GTI اشاره کرد که آخرین نسل آن در 2021 معرفی شده است.

از نظر فنی، این خودرو، مجهز به پیشرانه 2 لیتر توربو 241 اسب 370 نیوتن متر + جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه روی چرخ های جلو است و شتاب 6.2 ثانیه و مصرف ترکیبی 8.8 لیتر را داراست.

کابین این خودرو با طراحی مدرن و مینیمال که المان های قرمز رنگ را یادآوری می کنند همراه است و می توان گفت این خودرو یک گلف معمولی نیست.

از امکانات این خودرو می توان به کروز کنترل تطبیقی، کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده ای)، کنترل پایداری، استارت دکمه ای، صفحه نمایش مالتی مدیای 8 اینچی لمسی، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، تهویه اتوماتیک، گرم کن صندلی های جلو، هشدار حرکت بین خطوط، پیشگیری از تصادف،کمکی پارک، و هدآپ دیسپلی و … اشاره کرد.

یک خودروی آلمانی در راه ایران/ عکس

یک خودروی آلمانی در راه ایران/ عکس

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک خودروی آلمانی در راه ایران/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک خودروی آلمانی در راه ایران/ عکس"، کلیک کنید.