گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهدای راه خدمت برگزار شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهدای راه خدمت با عنوان «مزد خدمت» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه مطبوعات قم، سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام، صداوسیمای مرکز نور و شهرداری قم و با حضور جامعه فرهنگی، هنری و رسانه ای عصر دوشنبه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهدای راه خدمت برگزار شد

در این مراسم محمد علی مجاهدی پدر شعر آیینی کشور در سخنان گفت: افرادی که در نظام جمهوری اسلامی مسوولیت می پذیرند باید اهل درد و مردمی باشند.

وی بیان کرد: رییس جمهور شهید از جمله افرادی بود که درد مردم را می فهمید و برای حل مشکلات مردم خستگی ناپذیر بود.

مجاهدی افزود: کسانی که نسبت به درد و رنج دیگران بی تفاوت هستند و هیچ مسوولیتی را در این زمینه به دوش نمی کشند، جایگاهی در نظام اسلامی ندارند.

گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهدای راه خدمت برگزار شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این مراسم گفت: شهدا از عالمی بالاتر نظاره گر اعمال ما هستند و امیدواریم در پایان کار نام ما را در فهرست شهدا قرار دهند.

امیرعلی عموزاده افزود: برای برپایی مراسم بزرگداشت خادم الرضا علیه السلام و خادم ملت افرادی زیادی در مجموعه های فرهنگی، هنری و رسانه ای تلاش کردند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده مسیر شهدای خدمت باشیم.

گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهدای راه خدمت برگزار شد

مدیر خبرگزاری اکسیبو استان قم نیز در این مراسم با بیان خاطره ای از آیت الله رییسی در دوران کار رسانه ای خود بیان کرد: یکی از شاخصه های بارز آیت الله شهید رییسی که این روزها همگان بر آن اذعان دارند، مردمی بودن این شخصیت برجسته است که این خصلت در ایشان نهادینه شده بود و خلاصه در دوره ریاست جمهوری وی نمی شد.

مهدی بخشی سورکی، با اشاره به آخرین سفر رییس جمهور شهید به استان قم در 20 اردیبهشت ماه امسال گفت: در مراسم استقبال مردمی از رییس جمهور اقشار مختلف حضور داشتند و ایشان در مسیر میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آرام و قرار نداشت و مدام به ابراز و احساسات مردم پاسخ می داد.

محمد حسین همتی نژاد از فعالان رسانه ای استان قم که در عملیات جستجوی بالگرد رییس جمهور شهید در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی حضور داشت نیز در این مراسم به تشریح شرایط حساس این عملیات پرداخت.

در این مراسم دو نفر از شاعران آیینی اشعار خود در خصوص شهادت سید شهیدان اهل خدمت قرایت کردند.

گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهدای راه خدمت برگزار شد

اساتید خوشنویس استان قم نیز در حاشیه این برنامه به امر خوشنویسی اسامی شهدای خدمت مشغول بودند.

کلیپی از تشییع شهدای خدمت در قم که از سوی انجمن سینمای جوان استان تهیه شده بود در این مراسم به نمایش در آمد.

عکس های منتخب 10 عکاس خبری استان قم نیز که مراسم تشییع رییس جمهور شهید و شهدای خدمت در شهر مقدس قم را تصویر کشیده بودند نیز در این مراسم به نمایش گذاشته شد.

حمید مکارم رییس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان قم نیز در این مراسم در سخنانی به تشریح عملکرد دولت سیزدهم و وزیر شهید حسین امیرعبداللهیان در دوران تصدی وزارت امور خارجه پرداخت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهدای راه خدمت برگزار شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهدای راه خدمت برگزار شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.