گانودرما و لاغری نی نی سایت

بعضی از دوستان معتقد بودند لاغر شده ام و راجع به بهترین روش لاغری از من می پرسیدند و بعضی معتقد بودند که چاق شده ام که البته هر دو گروه هم درست فکر می کردند. نظر آنها فقط به این بستگی داشت که آخرین بار چه زمانی مرا دیده بودند؛ من در سال های اخیر چندین بار و در بازه های زمانی کوتاه کاهش و دوباره افزایش وزن داشتم. برای مدتی رژیم می گرفتم و لاغر می شدم؛ اما طولی نمی کشید که چربی ها دوباره مثل کفتر جلد برمی گشتند و دوباره در بدن من جا خوش می کردند. تا اینکه من تصمیم خود را گرفتم، عزمم را جذب کردم و سعی کردم این بار درست و منطقی به دنبال بهترین روش لاغری در خانه بگردم. این روش کاملاً برایم نتیجه بخش بود و بعد از گذشت یک سال دیگر خبری از برگشت اضافه وزن نیست. در این مقاله از ، اصولی که بر اساس آنها موفق به کاهش وزن و تثبیت آن شدم را با شما به اشتراک می گذارم.

گانودرما و لاغری نی نی سایت

آیا به دنبال سریع ترین و بهترین روش لاغری هستید؟

رهایی از شر اضافه وزن در سریع ترین زمان ممکن، آرزوی بسیاری از افراد است. مخصوصا اگر رویداد مهمی مثل عروسی، تولد یا مهمانی در پیش رو باشد؛ خیلی خوب می شد اگر بهترین روش لاغری را پیدا می کردیم و بعد از یک هفته تمام چربی های شکممان آب می شد و در مهمانی به بهترین شکل خودمان ظاهر می شدیم. اما بر خلاف تلاش های بسیار، کاهش سریع وزن ممکن است نتیجه ای کاملا برعکس داشته باشد. زمانی که در مدت زمان کوتاهی وزن کم می کنیم در مقایسه با افرادی که به تدریج وزن کم می کنند؛ درحالی که ما به دنبال ازبین بردن چربی ها هستیم نه عضلات بدنمان. عضلات ما نقش کلیدی در متابولیسم بدنمان دارند و حفظ آن ها در روند کاهش وزن خیلی مهم است. کاهش عضلات بدن منجر به کاهش متابولیسم بدن می شود، با کاهش متابولیسم اغلب اشتها افزایش می یابد و کاهش وزن سخت تر از قبل می شود.

در واقع همیشه سریع ترین روش برای لاغری، بهترین روش برای لاغری نیست. باید به دنبال روشی باشیم که علاوه بر کاهش وزن و تناسب اندام به سلامتی مان آسیبی نرساند و وزنی که از دست داده ایم دوباره برنگردد.  اینکه همیشه به دنبال بهترین روش لاغری بگردید و مدام به آن فکر کنید، ممکن است برایتان ناخوشایند باشد. بهتر است به کاهش وزن به عنوان بخشی از سالم تر شدن فکر کنید و ابتدا روی مراقبت از بدنتان تمرکز کنید. به جای آنکه بر روی عدد روی ترازو تمرکز کنید؛ به آنچه می خورید، میزان تحرک، میزان استرس و کیفیت خوابتان توجه کنید. به جای اینکه بگویید باید 10 کیلوگرم وزن کم کنم و لاغری را به کاری غیرممکن در ذهنتان تبدیل کنید، روی اهداف کوچک تر و دست یافتنی تر تمرکز کنید. این اضافه وزن را به وزن های کمتر و در بازه های زمانی کوتاه تر تقسیم کنید تا نهایتا به هدفتان برسید.

مطالعات نشان می دهند که ازدست دادن تنها 5 تا 10 درصد از وزن کل بدن (TBW) می تواند سلامت شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت نوع 2، سکته مغزی، بیماری های قلبی عروقی و انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد؛ قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای چیست ؟ در نتیجه کاهش حتی یک کیلوگرم هم بسیار ارزشمند است.مطالعات نشان می دهند که علاوه بر میزان کالری دریافتی، آنچه می خورید هم برای کاهش وزن بسیار مهم است. یکی از بهترین روش های کاهش وزن بهبود کیفیت غذاهای مصرفی است. با حذف یا کاهش مصرف غذاهای پر گلیسمی مثل انواع نان سفید، برنج سفید، پاستا و رشته فرنگی، سیب زمینی، نوشیدنی های حاوی شکر و تنقلاتی مانند چیپس و کراکر می توانید روند کاهش وزن خود را تسریع ببخشید.

نکته: گلیسمی، شاخصی برای اندازه گیری میزان افزایش قند خون در اثر مصرف برخی مواد غذایی خاص است. می گوید تحقیقات نشان داده که یکی از بهترین روش های لاغری، مصرف سبزیجات است. پایبندی به رژیم هایی که سبزیجات فراوانی در آن گنجانده شده است، راحت تر از پایبندی به رژیم های سخت و کم کالری است. میوه ها و سبزیجات به دلیل داشتن فیبر بالا معده شما را پر می کنند و باعث می شوند دیرتر احساس گرسنگی کنید. باید به طور هوشمندانه ای سبزیجات را به وعده های غذایی اصلی و میان وعده هایتان اضافه کنید. مصرف پروتیین از دو جهت به کاهش وزن شما کمک می کند؛ پروتیین بالاتر سطح هورمون های سیری (کاهش اشتها) را در بدن افزایش می دهد و این منجر به کاهش احساس گرسنگی می شود و باعث می شود به طور خودکار کالری کمتری دریافت کنید.

به علاوه پروتیین کمک می کند که در حین کاهش وزن، عضلات کمتری از دست بدهید و متابولیسم بدنتان کاهش نیابد. تاثیر نوشیدن آب در طول روز را اصلا دست کم نگیرید؛ مصرف آب کافی می تواند باعث افزایش حس سیری شما شود و ولع خوردن شیرینی را در شما کمتر کند. مطالعات و آزمایشات صورت گرفته در مورد این قارچ در مواردی نشان داده اند که می توان برخی از سرطان ها را کنترل و حتی بهبود داد. سرطان هایی مثل سرطان سینه، خون، ریه، پروستات و سرطان روده ی بزرگ مورد بررسی قرار گرفتند. در برخی آزمایشات قارچ گانودرما توانست منجر به از بین رفتن سلول سرطانی شده و یا از رشد تومورها جلوگیری کند. اما این نتایج کامل و قطعی نبوده و در بررسی های بعدی مشاهده نشده است.

گفته می شود مصرف این قارچ در کنار درمان های اصلی می تواند در بهبودی و درمان موثر واقع شود اما به طور کامل نمی تواند راه حلی جایگزین باشد. کسانی که به صورت جانبی و در کنار درمان های معمول از این قارچ استفاده کرده اند توانسته اند نتایج بهتری کسب کنند. برای مثال یکی از این نتایج کاهش اضطراب و خستگی های جسمی بوده است. با این حال به بررسی ها و آزمایشات بیشتری در این رابطه نیاز است. مصرف قهوه فوری لاته با قارچ گانودرما می تواند ویروس هپاتیت را در بدن کاهش داده و از مقدار آن کم کند. البته برای این منظور باید به روش و مقدار خاصی مصرف شود.  هم چنین این گیاه دارویی سنتی می تواند باعث بهبود سریع تر زخم هایی مانند زخم معده شده و از رشد قارچ های آلوده و بیماری زا جلوگیری کند.

مصرف این قارچ در کنار داروهایی مثل آنتی بیوتیک می تواند میزان اثرگذاری آن ها را افزایش دهد. آخرین و به نوعی مهم ترین ویژگی قارچ گانودرما این است که می تواند سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری ها مقاوم کند. آزمایشات اولیه ی صورت گرفته بر روی این قارچ نشان می دهد که قارچ گانودرما می تواند تعداد و فعالیت گلبول های سفید خون را افزایش دهد. به همین ترتیب این سلول ها با بیماری هایی از قبیل ، عفونت ها، بیماری های کلیوی و بیماری های مربوط به کبد مقابله می کنند. عصاره این قارچ ترکیبات خاصی دارد که کارکرد گلبول های سفید خون را بهبود می بخشد. از این رو با عفونت های مالاریایی، بیماری های قارچی و التهاب های بدن مقابله می کند. به طور کلی قارچ گانودرما به عنوان دارویی مفید در طب سنتی شناخته می شود.

عوارض مصرف قارچ گانودرما چیست؟

مصرف قارچ گانودرما در طولانی مدت ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. برخی از افرادی که این قارچ را به صورت پودر و یا بیش از یک ماه متوالی مصرف کرده اند، دچار عارضه شده و یا بیماریشان تشدید شده است. توصیه می شود از این قارچ دو هفته قبل از عمل جراحی پرهیز شود. چرا که ممکن است خطر خونریزی را بالا ببرد. هم چنین کسانی که بیماری های خود ایمنی دارند، احتمال تشدید بیماری برایشان وجود دارد. مصرف قارچ گانودرما در بارداری و یا دوران شیردهی توصیه نمی شود. و بهتر است در این مورد احتیاط شود. اما برای اطمینان از تمام خاصیت های آن نیاز به آزمایشات بیشتر است و این قارچ به تنهایی نمی تواند باعث درمان بیماری ها شود. در ادامه به عوارض مصرف این قارچ اشاره خواهیم کرد.

افرادی که فشار خون پایینی دارند باید از مصرف این قارچ پرهیز کنند. هم چنین این قارچ نباید با داروهای مرتبط با درمان فشار خون مصرف شود. چون خود قارچ به طور طبیعی فشار خون را کاهش می دهد. پس مصرف این قارچ برای کسانی که فشار خون پایینی دارند و یا از داروهای کاهش دهنده فشار خون استفاده می کنند میتواند خطر ناک باشد. هم چنین قارچ گانودرما نباید به همراه داروهایی که باعث جلوگیری از انعقاد خون می شوند، مصرف شود. مقدار و طریقه مصرف قارچ گانودرما به چه صورت است؟ از نظر علمی مقدار مصرف توصیه شده ای برای این قارچ وجود ندارد. میزان مجاز برای مصرف قارچ گانودرما به سن، وضعیت و شرایط سلامتی بدن، شکل مصرفی این قارچ و… بستگی دارد.

قارچ گانودرما به صورت تازه را می توانید بین 25 تا 100 گرم در روز مصرف کنید. اما این میزان در عصاره گانودرما، فقط 1.5 تا 9 گرم است. هم چنین مکمل هایی وجود دارند که در آن ها این میزان ممکن است متغیر باشد. اما در حالت کلی مصرف این قارچ به صورت پودر از گیاه تازه ی آن رایج تر است. طریقه مصرف قارچ گانودرما گوناگون است. اما می توان آن را به صورت ترکیب شده با دیگر گیاهان و یا قهوه گانودرما اصلی مصرف کرد. بهتر است این قارچ را با شکم خالی و در چهار وعده، در مجموع به مقدار حدودا 2.5 گرم در روز مصرف کنید.وزن نقش کلیدی دارند. طعم و مزه این قارچ چندان خوشایند نیست. اما می توان آن را به سه صورت خام، عصاره و پودر مصرف کرد. در کشورهای مختلف از این قارچ در ترکیب با خوراکی های دیگر استفاده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گانودرما و لاغری نی نی سایت" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گانودرما و لاغری نی نی سایت"، کلیک کنید.