گاریدو: بهترین نسخه پرسپولیس با تراکتور بازی می‌کند/ می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم

به‌روزرسانی؛

گاریدو: بهترین نسخه پرسپولیس با تراکتور بازی می‌کند می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در دیدار با تراکتور بهترین نسخه خودمان را بازی می‌کنیم تا سه امتیاز را به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری ورزشی خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس با تراکتور اظهار کرد: متوجه‌ایم که فردا یک بازی مهم پیش رو داریم. دومین بازی لیگ است و مسابقات را شروع کرده‌ایم. مطمئناً دوست داریم فردا برنده شویم. متوجه هستیم که در شروع فصل نیاز به امتیازات داریم تا در ادامه خوب پیش برویم. می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم اگر خوب بازی کنیم.  

وی ادامه داد: می‌دانیم بازی پیش رو برابر یک حریف بزرگ است. باید بهترین نسخه خودمان را بازی کنیم. در زمین خوب رقابت و کار کنیم. هر نتیجه‌ای ممکن است در زمین رقم بخورد ولی ما تمام توان خود را می‌گذاریم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گاریدو: بهترین نسخه پرسپولیس با تراکتور بازی می‌کند/ می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گاریدو: بهترین نسخه پرسپولیس با تراکتور بازی می‌کند/ می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم"، کلیک کنید.