کندوان تا ۳ روز آینده مسدود است

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: آزادراه تهران_شمال و مسیر رفت و برگشت محور چالوس به‌صورت ۲۴ ساعته تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه مسدود است.
#هراز
#انسداد
#آزادراه
#تهران_شمال

کندوان تا ۳ روز آینده مسدود است

آفتاب‌‌نیوز :

علی صادقی سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، اظهار کرد: آزادراه تهران_شمال و مسیر رفت و برگشت محور چالوس به‌صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

وی افزود: این محدودیت تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

 سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: محدودیت انسداد محور کندوان طی روز‌های یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تا ۳۱ مردادماه در دستور کار قرار دارد.

صادقی گفت: طی این مدت محور‌های هراز و سوادکوه به‌عنوان مسیر‌های جایگزین برای تردد اعلام شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کندوان تا ۳ روز آینده مسدود است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کندوان تا ۳ روز آینده مسدود است"، کلیک کنید.