کاندیداهای فدراسیون شطرنج تایید صلاحیت شده‌اند؟

کاندیداهای فدراسیون شطرنج تایید صلاحیت شده‌اند؟

در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج هنوز تایید صلاحیت کاندیداها اعلام نشده است.

به گزارش اکسیبو، انتخابات فدراسیون شطرنج  کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یعنی ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۹ تیر برگزار خواهد شد اما هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده مشخص نیست. این در حالی است که طبق قانون باید تایید صلاحیت کاندیداها ۱۰ روز قبل از برگزاری به اعضای مجمع اعلام شود.

ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون از ۱۵ تا ۲۹ فروردین انجام شد و در آن زمان فاطمه ابوالقاسمی، مجتبی ارشدی، احمد علی بابایی، مهرداد پهلوان زاده، کمال جوانمرد، علیرضا خسروی، شهریار رحمانی اصل، وحیده صوابیه، حمزه علی پور، حمید گودرزی، محمدرضا محمدی بهابادی، مسعود ناموری آذر و امیرعرفان هاشمی ثبت نام کردند اما هنوز وضعیت تایید صلاحیت کاندیداها مشخص نیست.

شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت، از ۲۷ آذر سال گذشته با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد. پیش از او شهرام عظیمی سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاندیداهای فدراسیون شطرنج تایید صلاحیت شده‌اند؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاندیداهای فدراسیون شطرنج تایید صلاحیت شده‌اند؟"، کلیک کنید.