چند پلتفرم از ساترا مجوز دارند؟

چند پلتفرم از ساترا مجوز دارند؟

ساترا به هشت سکوی صوت و تصویر فراگیر مجوز اعطا کرد و تعداد سکوهای دارای مجوز از این سازمان به 437 سکو رسید.

به گزارش اکسیبو به نقل از روابط عمومی صداوسیما، هشت سکوی «سریا فیلم»، «منابع آموزشی هنر و رسانه»، «سرزمین آموزش»، «شگفت انگیزان»، «شبکه جهانی تعزیه»، «فیلم نیک»، «سینما همراه» و«مالی ایرانیان» مجوزهای خود را از ساترا دریافت کردند و تعداد سکوهای دارای مجوز از ساترا به 437 سکو رسید.

این هشت سکوی صوت و تصویر فراگیر در هفته گذشته مجـوز فعالیـت خـود را از سـاترا دریافـت کرده اند. این رسانه ها بـا سپری کردن مراحل اداری، احراز شرایط صدور مجوز و شرکت در دوره های «مدیریت رسانه» و «مهارت ارزیابی محتوا» موفق بـه اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) شده اند.

رســانه های صوت وتصویــر فراگیــر می تواننــد بــا مراجعــه بــه وبــگاه ســاترا بــه نشــانی www.satra.ir در بخــش ســامانه صــدور مجــوز این سازمان و یا مراجعه به نشانی https://mojavez.ir و انتخاب سازمان صداوسیما در بخش جست وجوی پیشرفته، برای گرفتن مجوز اقــدام کننــد.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چند پلتفرم از ساترا مجوز دارند؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چند پلتفرم از ساترا مجوز دارند؟"، کلیک کنید.