پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی استان هرمزگان در ۲۴ ساعت آینده – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی استان هرمزگان در ۲۴ ساعت آینده - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، طبق اطلاعیه اداره کل هواشناسی هرمزگان طی روز یکشنبه بیست و پنجم شهریورماه ۱۴۰۳ در محدوده دریایی استان و سواحل و جزایر در ساعات ابتدایی صبح، مه رقیق صبحگاهی و در طول روز وزش باد پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعدازظهر نیز ناپایداری جوی در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

امروز در ساعات ابتدایی صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در طول روز، وزش باد پیش بینی می‌شود. در ساعات بعدازظهر نیز رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری گردد. در سایر نقاط که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری به صورت تند باد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

دریای عمان و شرق تنگه هرمز در ساعات صبح با وزش بادهای جنوب شرقی و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز در ساعات بعدازظهر با وزش بادهای جنوب غربی متلاطم پیش بینی می‌شود. توصیه می‌شود تردد شناورها بویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط لازم صورت پذیرد.

این شرایط جوی و دریایی به تناوب تا پایان هفته در استان پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی تا اواسط هفته جاری، نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی استان هرمزگان در ۲۴ ساعت آینده – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی استان هرمزگان در ۲۴ ساعت آینده – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.