وضعیت معابر پایتخت در ظهر عاشورا

وضعیت معابر پایتخت در ظهر عاشورا

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت معابر پایتخت در ظهر عاشورا را تشریح کرد.

به گزارش اکسیبو، سرهنگ فیروز کشیر ضمن تسلیت و قبولی عزاداری عزاداران حسینی گفت: در تمامی معابر  پایتخت دستجات و هیات‌های حسینی حضور دارند و در حال پیاده‌روی و سوگواری هستند.

وی با درخواست از رانندگان مبنی بر اینکه به محض رویت تردد هیات‌ها و دستجات عزاداری حسینی تقاضامندیم سعه صدر داشته باشند افزود: اگر در جایی به صورت مقطعی برای برپایی نماز ظهر عاشورا و تردد هیات و دستجات، محدودیت ترافیکی ایجاد شده رانندگان همکاری لازم را با همکاران پلیس راهنمایی تهران بزرگ داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید و این مراسم هرچه باشکوهتر برگزار شود.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت معابر پایتخت در ظهر عاشورا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت معابر پایتخت در ظهر عاشورا"، کلیک کنید.