وزیر ورزش و جوانان: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز بهره‌برداری می‌شود

در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

وزیر ورزش و جوانان: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز بهره‌برداری می‌شود

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان گفت: قصد داریم شرایط ورزشگاه ها را از لحاظ نور و چمن و سکوها را به زودی سرو سامان بدهیم، ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما به زودی شرایط نور، سکوها و چمن ورزشگاه‌ها را به یک سرانجام خوبی خواهیم رساند.

وی افزود: در مورد ورزشگاه آزادی هم به صورت سه شیفت در حال کار هستیم و انشاءالله تا آخر پاییز این ورزشگاه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر ورزش و جوانان: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز بهره‌برداری می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر ورزش و جوانان: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز بهره‌برداری می‌شود"، کلیک کنید.