هشدار هواشناسی زرد برای زنجان صادر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

هشدار هواشناسی زرد برای زنجان صادر شد - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار اکسیبو گفت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، تشدید بارش ها به ویژه طی امروز و فردا هشدار سطح نارنجی برای استان صادر شد.

وی با بیان اینکه با تقویت این سامانه رگبار قابل ملاحظه باران و رعد و برق، احتمال بارش تگرگ، وزش لحظه ای باد به نسبت شدید در استان وجود دارد، افزود: هشدار نارنجی هواشناسی، شهرهای زنجان، طارم، ابهر، خدابنده، خرمدره، سلطانیه و ماهنشان را در بر می گیرد.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان گفت: آب گرفتگی و لغزندگی معابر، اختلال در تردد، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن و طغیان رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، کاهش دید افقی، احتمال ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به تاسیسات شهری و روستایی، داربست ها و بنرها آثار مخاطرات این سامانه جوی است.

رحمان نیا افزود: با توجه به شرایط جوی اعلام شده از شهروندان درخواست می شود در این مدت از تردد و توقف در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها، پاک سازی دهانه پل ها و لایروبی کانال ها و آب رودها، فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار هواشناسی زرد برای زنجان صادر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار هواشناسی زرد برای زنجان صادر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.