هشتمین سفر رییس جمهور به خوزستان

هشتمین سفر رییس جمهور به خوزستان

معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از سفر رییس جمهور به خوزستان خبر داد.

به گزارش اکسیبو، محسن منصوری اظهار کرد: رییس جمهور روز جمعه برای هشتمین بار و به منظور دیدار با مردم و بهره برداری از چند پروژه بزرگ عمرانی به استان خوزستان سفر می کند.

وی با اشاره به  طرح هایی که در این سفر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، افزود: بهره برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، بهره برداری از کارخانه فولاد زمزم 3 و طرح های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز، افتتاح طرح میان مدت غدیر به منظور آبرسانی به 26 شهر و 1000 روستای استان خوزستان، افتتاح تصفیه خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین، بهره برداری از طرح میان مدت آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک بخشی از این طرح هاست.

وی ادامه داد: در این سفر همچنین عملیات اجرایی طرح آب فدک به منظور آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و 690 روستا  آغاز می شود. از طرح آبرسانی و پایدارسازی  آب پایانه های شلمچه و چذابه و بیش از 1700 روستا نیز بهره برداری خواهد شد.
پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشتمین سفر رییس جمهور به خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشتمین سفر رییس جمهور به خوزستان"، کلیک کنید.