هاکان دمیر: بازی سختی را بردیم/ شرایط منصفانه نبود – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

هاکان دمیر: بازی سختی را بردیم/ شرایط منصفانه نبود - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، تیم ملی بسکتبال امروز جمعه در دیدار برابر قطرکه از پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا و در تهران برگزار شد با نتیجه 76بر 74 پیروز شد.

هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال در نشست خبری بعد از این دیدار با تاکید بر سخت بودن بازی گفت: تیم ملی قطر سرسختانه بازی کرد. این تیم در ترکیبش تغییراتی داشت، انها خوب کار کردند.

وی ادامه داد: همین موضوع بازی را برای ما سخت کرد. مسابقه سختی را بردیم و به بازیکنان تبریک می گویم.

دمیر با تاکید بر اهمیت بازی گفت: اینکه بازیکنان به هم اعتماد داشتند، مهم بود چون بازی مقابل تماشاگرانمان اهمیت داشت. بردی که به دست اوردیم مهم بود.

وی در مورد بازیکنان خارجی تیم ملی قطر و تاکید بر اینکه هر تیم ملی می تواند یک بازیکن تبعه کُند، گفت: نمی دارم چطور قطری هااین تعداد خارجی داشتند. این منصفانه نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان در مورد زمان اماده سازی تیم ملی گفت: دوران آماده سازی ما خیلی زیاد نبود، بعضی از بازیکنان دیر و خسته به اردوی تیم ملی اضافه شدند. با این حال، همه آنها تلاش خود را کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هاکان دمیر: بازی سختی را بردیم/ شرایط منصفانه نبود – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هاکان دمیر: بازی سختی را بردیم/ شرایط منصفانه نبود – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.