نقد و بررسی کتاب «همیشه نمیشه» در کتابخانه ابن سینا

نقد و بررسی کتاب «همیشه نمیشه» در کتابخانه ابن سینا

کتاب «همیشه نمیشه» نوشته بهاره شیرازی روز سه شنبه ۳۰ مردادماه سالجاری در ویژه برنامه «سمفونی قلبها» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش  گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو،در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نقد و بررسی کتاب «همیشه نمیشه» با حضور نویسنده کتاب «بهاره شیرازی» و اعضای کانون قلم آواران و علاقمندان به داستان نویسی برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، در این نشست زلیخا فکوری فر دبیر کانون قلم آوان کارشناس ادبی و ستاره محمدی، نسرین محمدیمنتقد ادبی حضور دارند.

بهاره شیرازی مدیر انتشارات «آوای چکامه» و فرزند زنده یاد فهیمه رحیمی ست او اولین تجربه رمان نویسی اش را درسال ۱۳۹۴ به پایان رساند و رمان نیمه تمام مادرش به نام «گیسو» شروع کرد و، چون مورد استقبال مخاطبین قرارگرفت، دومین رمان خود، «دلواپسی» و بعد آبنبات تلخ را منتشر نمود.

کتاب همیشه نمیشه نوشته بهاره شیرازی در ۴۵۵ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات آوای چکامه در سال ۱۴۰۲ وارد بازار نشر شده و در حال حاضر به چاپ سوم رسیده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به میدان چهارصد دستگاه، سرای محله چهارصد دستگاه، سالن اجتماعات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۴۳۵۶۰ تماس بگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کتاب «همیشه نمیشه» در کتابخانه ابن سینا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کتاب «همیشه نمیشه» در کتابخانه ابن سینا"، کلیک کنید.