نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

اکسیبو/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلمان این استان خبر داد.

سید سلیمان حسینی نیک روز شنبه 22اردیبهشت، در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این اجلاسیه در راستای دومین کنگره ملی 2000 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر دوشنبه 24 اردیبهشت ماه با سخنرانی جابر قادری، استاد دانشگاه از استان قم در سالن شهید ایزدپناه یاسوج با محوریت دانشجو معلمان و همکاری بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد 34 شهید دانشجو معلم دارد. 

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی برعهده این دانشگاه است که یکی از مقدمات تحقق این مهم فعالیت های فرهنگی است.

حسینی نیک تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهدای دانشجو معلم، برگزاری کارگاه با موضوع ایثار و شهادت، مقاله نویسی، مستندسازی از آثار شهدا و وصیت نامه شهدا و مصاحبه با خانواده شهدا از مقدمات انجام شده در راستای برگزاری این اجلاسیه بوده است.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه با محوریت دانشجو معلمان برگزار خواهد شد، ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاسیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بخصوص دانشجو معلمان است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دو یادواره شهدای دانشجو معلمان استان را در پردیس های خواهران و برادران برگزار کردیم.

به گزارش اکسیبو، حسینی نیک بیان کرد: این اجلاسیه نخستین اجلاسیه دانشجو معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد و سومین اجلاسیه دانشجو معلمان کشور است.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود"، کلیک کنید.