معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان منصوب شد

معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری اکسیبو استان همدان، بهروز محمدی اکسیبو با صدور حکمی سید هادی مصطفوی معاون قضایی و رییس کل شوراهای حل اختلاف استان را با حفط سمت به معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان منصوب کرد.

رییس کل دادگستری استان همدان در جلسه معارفه سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: ابتدا از زحمات 4 ساله آقای عباس نجفی که صادقانه و جهادی در این مجموعه خدمت کردند تقدیر و تشکر می کنم و برای آقای سید هادی مصطفوی که جوان، باانگیزه و مبتکر هستند، آرزوی موفقیت دارم.

بهروز محمدی اکسیبو، با بیان اینکه طبع کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم متفاوت از محاکم است و به مراتب ارتباط بیشتری با دستگاه ها و نهادها دارد، افزود: اقدامات خوب و اثرگذار در این معاونت می تواند از ورود بسیاری از پرونده ها به محاکم جلوگیری نماید.

سیدهادی مصطفوی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر عباس نجفی در این جایگاه، اظهار داشت: این معاونت پتانسیل خوبی در راهبری و استفاده از ظرفیت دستگاه ها و هماهنگی آنها در جهت کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دارد و امیدوارم با کمک همکاران توانمند این مجموعه، بتوانیم در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی نقش موثری داشته باشیم.

وی ایجاد کمیته علمی-پژوهشی جرم شناسی، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در کاهش جرم، راهبری دستگاه ها در انجام وظایف پیشگیرانه خود، افزایش اطلاع رسانی و افزایش دانش حقوقی افراد جامعه با استفاده از رسانه های سمعی و بصری را از دیگر برنامه های خود در این معاونت دانست.

به گزارش اکسیبو، سید هادی مصطفوی، با حفظ سمتِ معاون قضایی و توسعه حل اختلاف دادگستری استان همدان، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شده که مسیولیت هایی همچون معاون دادستان مرکز استان همدان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کبودرآهنگ و رییس حوزه قضایی بخش صالح آباد را در کارنامه دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان منصوب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان منصوب شد"، کلیک کنید.