مظفری زاده:پورحمیدی بازیکن تراکتور است و تصمیمی برای فروش او نداریم/ اعتراض استقلال ارتباطی به تراکتور ندارد

در گفت و گو با اکسیبو؛

مظفری زاده:پورحمیدی بازیکن تراکتور است و تصمیمی برای فروش او نداریم اعتراض استقلال ارتباطی به تراکتور ندارد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: اعتراض به تغییر قانون جذب بازیکن خارجی از سوی استقلال بوده و ارتباطی به تراکتور ندارد.

سعید مظفری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، در خصوص درخواست عاجزانه حسین پورحمیدی برای جدایی از تراکتور که در قالب یک مصاحبه صورت گرفته است اظهار کرد: پورحمیدی در تمرینات ما حضور دارد. او بازیکن باشگاه است و قرارداد دارد. تصمیم باشگاه فروش یا انتقال قرضی این بازیکن نیست. مگر اینکه این تصمیم تغییر کند اما تا این لحظه به فکر استفاده از ا در طول فصل هستیم. 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در مورد اینکه مهدی عبدی که فصل گذشته به صورت قرضی برای تراکتور بازی کرد هدف نقل  و انتقالاتی این فصل است، عنوان کرد: در مورد نام هیچ بازیکنی اظهارنظری نمی‌کنیم. هر بازیکنی که مدنظر سرمربی تیم باشد با او مذاکره می‌کنیم و اگر به توافق و جمع‌بندی رسیدیم نام وی را اعلام خواهیم کرد. 

مظفری‌زاده در مورد اینکه باشگاه استقلال به تغییر قانون جذب بازیکن خارجی اعتراض کرده و موضع باشگاه تراکتور در مورد تغییر این قانون چیست، یادآور شد: این اعتراض از سوی باشگاه استقلال بوده و ارتباطی به باشگاه تراکتور ندارد. 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مظفری زاده:پورحمیدی بازیکن تراکتور است و تصمیمی برای فروش او نداریم/ اعتراض استقلال ارتباطی به تراکتور ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مظفری زاده:پورحمیدی بازیکن تراکتور است و تصمیمی برای فروش او نداریم/ اعتراض استقلال ارتباطی به تراکتور ندارد"، کلیک کنید.