مشخص شدن راه یافتگان به دومین جشنواره استانی تیاتر مونودرام ایذه

مشخص شدن راه یافتگان به دومین جشنواره استانی تیاتر مونودرام ایذه

اکسیبو/خوزستان با اعلام اعضای هیات انتخاب دومین جشنواره استانی تیاتر مونودرام ایذه نمایش های راه یافته به این دوره از جشنواره مشخص شدند.

هیات انتخاب دومین جشنواره استانی تیاتر موندرام ایذه متشکل از ایوب بختیاری، منوچهر کیانی و حسین گلچین زاده پس از بازبینی حضوری نمایش ها در شهرهای مختلف استان خوزستان با انتشار بیانیه ای 9 نمایش را برای شرکت در این دوره از جشنواره معرفی کرد.

به گزارش اکسیبو، نمایش های راه یافته با شرط ارایه گزارش تمرین مداوم با فیلم و عکس به دبیرخانه جشنواره به شرح ذیل بدون اولویت معرفی می شوند:

1) آخرین سمفونی به کارگردانی سلیمه ممبینی از شهرستان اهواز

2) هشت حکیم الله به کارگردانی هاجر بشیرذرتی از شهرستان دزفول

3) خون و جنون به کارگردانی محسن شهبازی از شهرستان ایذه

4) گلزخم به کارگردانی کفایت جادری از شهرستان اهواز

5) قلاده ای برای یک سگ مرده به کارگردانی آرمان اسمی پور از شهرستان ایذه

6) تلناتو فوبیا به کارگردانی آرش شمشیرگران از شهرستان اهواز

7) مرد مرموز به کارگردانی صادق یوسفیان از شهرستان باغملک

8) عروسک جنگی به کارگردانی حسن کردزنگنه از شهرستان رامهرمز

9) هزار و یک شب به کارگردانی الهه امیدوندنرگسی از شهرستان ایذه

همچنین اجرا در جشنواره مشروط به اصلاحیه و تغییراتی است که دبیر جشنواره به اطلاع کارگردانان خواهد رساند.

دومین جشنواره استانی تیاتر مونودرام (تک نفره) استان خوزستان به دبیری احسان آذربنیاد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فرمانداری شهرستان ایذه، حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه، انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی ایذه در شهرستان ایذه به اجرا درمی آید.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخص شدن راه یافتگان به دومین جشنواره استانی تیاتر مونودرام ایذه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخص شدن راه یافتگان به دومین جشنواره استانی تیاتر مونودرام ایذه"، کلیک کنید.