مردم نگران گران‌فروشی هستند/راه اندازی گشت مشترک – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

مردم نگران گران‌فروشی هستند/راه اندازی گشت مشترک - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، عباس ذاقلی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی و آرزوی نصرت پیروزی برای جبهه مقاومت بر علیه صهیونیست غاصب افزود: امیدوارم این غده سرطانی به زودی زود به دست نیروها مقاومت از بین برود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه سازمان تعزیرات در معیشت مردم اظهار کرد: سازمان تعزیرات دارای ظرفیت عظیم و قابل توجه برای مبارزه با بسیاری از کجروی‌های اجتماعی است و معیشت مردم با آن سر و کار دارند.

وی با بیان اینکه در استان مازندران ۱۹۰ هزار واحد صنفی وجود دارد، گفت: طی شش ماه در استان مازندران ۱۴ هزار پرونده تشکیل شده و از این تعداد ۱۳ هزار و ۲۰۰ پرونده منجر به صدور رأی شده است.

ذاقلی گفت: در اجرای احکام ۱۰۰۰ پرونده وجود دارد و ماهانه به طور میانگین حدود دو هزار پرونده رسیدگی و بررسی می‌شود.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی میانگین رسیدگی و اجرای پرونده‌ها را در ۱۲ روز ذکر کرد و گفت: تعزیرات حکومتی باگران فروشی مبارزه می‌کند.

وی نگرانی مردم را از گرانفروشی را به دلیل آن دانست که ضابطین تعزیرات در بازار حضور ندارند وگفت: باید برای این مسئله فکری کرد و باید از ظرفیت قانونی برای بهبود معیشت مردم و نظارت بر بازار استفاده کرد.

وی از راه‌اندازی گشت‌های مشترک برای رصد و کنترل بازار خبر دادو نظارت بر اموال توقیفی را امری مهم برشمرد و گفت: اموال توقیفی حق الناس است و باید نظارت دقیقی روی آن صورت گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم نگران گران‌فروشی هستند/راه اندازی گشت مشترک – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم نگران گران‌فروشی هستند/راه اندازی گشت مشترک – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.