مدفون شدن مقنی فریمانی زیر خروار‌ها خاک

مدفون شدن مقنی فریمانی زیر خروار‌ها خاک

آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسن نیکومنش اظهار کرد: امروز پنج شنبه ۱۸ مردادماه، در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای یک مقنی در عمق چاه، بلافاصله گروه‌های امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به محل حادثه در روستای عباس‌آباد از توابع روستای احمدآباد خزایی در ۴۴ کیلومتری شهر فریمان اعزام شدند. 

وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل، مشاهده کردند یک مقنی، حین حفاری در عمق ۹ متری زمین، دچار حادثه شده و با ریزش دیوار‌های چاه بر روی او، مقنی زیر حدوداً ۳ متر خاک مدفون شده است.

نیکومنش ابراز کرد: با توجه به خطرآفرین بودن مکان حادثه و امکان ریزش دیواره‌های چاه، ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظتی با استفاده از تجهیزات ویژه و تخصصی و به کار گیری دو دستگاه لودر، یک دستگاه تراکتور بیل‌دار و یک بیل بکو در عملیاتی نفس‌گیر و طاقت فرسا موفق به خارج کردن این فرد از عمق زمین شد.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های بالینی تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل، فوت این مقنی به دلیل شدت حادثه تایید و جسد او به سردخانه منتقل و محل حادثه پس از کشیدن نوار خطر تحویل عوامل انتظامی شد که انجام این عملیات حدود ۳ ساعت زمان برد. 

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان افزود: به گفته شخص دوم در محل حادثه، محل کندن چاه چند روز قبل توسط بیل گود شده بود و حدود ۲۰۰۰ لیتر آب داخل گودال جهت سهولت گودبرداری ریخته شد که این خود باعث سست شدن خاک و ریزش دیوار‌های آن شده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدفون شدن مقنی فریمانی زیر خروار‌ها خاک" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدفون شدن مقنی فریمانی زیر خروار‌ها خاک"، کلیک کنید.