فعالیت‌های فرهنگی در مسیر بهشت انجام شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

فعالیت‌های فرهنگی در مسیر بهشت انجام شد - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، اداره تبلیغات اسلامی مشهد همگام با قشرهای مختلف مردم و مسؤولان این شهر فعالیت‌های متنوع فرهنگی در مسیر حرکت زائران رضوی اجرا کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد در گفت وگو با خبرنگار اکسیبو هماهنگی، توجیه، سازماندهی و اعزام مبلغ به مواکب جاده‌ای و سطح شهر مشهد را از جمله اقدامات انجام شده این اداره عنوان و اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات فرهنگی با موکب جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی همکاری داشتیم.

حجت الاسلام مهدی رحمانی، همکاری در توجیه و آموزش کوتاه طلاب عملیاتی در مواکب، تهیه جزوه قدم قدم تا حرم برای هدایت معنوی و همکاری طراحی ساختار و شیوه عملیات و خدمات تبلیغی در مواکب و محل‌های اسکان را از جمله اقدامات بخش آموزشی و پژوهشی و تولید محتوا بیان کرد.

وی، تهیه دو کلیپ نذر آب در راستای افزایش جلب مشارکت و قدم قدم با هوش مصنوعی در زمینه اطلاع رسانی خدمات را از جمله اقدامات بخش رسانه این اداره بیان و تصریح کرد: با هدف برطرف کردن نیازهای مختلف زائران رضوی در زمینه‌های احکام، معرفتی، آداب زیارت و … کانالی با عنوان هم قدم تا حرم در جهت بر طرف کردن نیازهای مختلف زائرین از جمله معرفتی، احکام، آداب زیارت و … در پیام‌رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/hamghadam_ta_haram راه‌اندازی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد با بیان اینکه روزانه چند مسابقه طراحی و اجرا شد خاطر نشان کرد: ۲۰ هدیه تبرکی حرم مطهر و اسکان رایگان ۳ روزه در مشهد از جمله هدایای این مسابقات بود.

رحمانی افزود: با همکاری بخش کارشناسی هیئت‌ها و شورای هیئت‌های مذهبی ضمن جانمایی غرفه موکب، مجوز لازم برای فعالیت آنها صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: این اداره در تهیه و تأمین آب به مواکب از سوی خیران و پویش نذر آب نیز همکاری داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت‌های فرهنگی در مسیر بهشت انجام شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت‌های فرهنگی در مسیر بهشت انجام شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.