فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام سفر های نوروزی 1403 ممنوع شد

فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام سفر های نوروزی 1403 ممنوع شد

طبق ابلاغیه معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام طرح سفر های نوروزی 1403 ممنوع است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری اکسیبو از وزارت راه و شهرسازی، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کرد؛ فروش بلیت چارتری هواپیما در ایام طرح نوروزی حد فاصل 24 اسفند 1402 لغایت 17 فروردین 1403 شامل کلیه پرواز های داخلی در کلیه مبادی-مقاصد و پرواز های بین المللی به خصوص نجف ممنوع است و فروش بلیت باید بر اساس قیمت های مصوب ابلاغ شده در اردیبهشت ماه سال جاری صورت پذیرد.

در این ابلاغ درخواست شده است سازمان هواپیمایی این مصوبه را به کلیه شرکت های هواپیمایی ابلاغ و نظارت لازم از سوی این سازمان برای اجرای آن به عمل می آید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام سفر های نوروزی 1403 ممنوع شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام سفر های نوروزی 1403 ممنوع شد"، کلیک کنید.