عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی

آفتاب نیوز :

فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی نوید محمودی ساعت 20 سه شنبه 4 اردیبهشت ماه در یکی از پلتفرم های نمایش خانگی اکران می شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می پردازند. «آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران …

نوید محمودی پیش از این فیلم های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه کنندگی فیلم های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی فیلم نت را برعهده داشته است.

عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی"، کلیک کنید.