عکس| تبریک تولد در شب طوفانی!

به گزارش خبرگزاری اکسیبو؛ درست در روزهایی که شایعات مبنی بر پایان همکاری جواد نکونام و استقلال به گوش‌ می‌رسد و سرمربی آبی‌ها نیز مصاحبه‌ای طوفانی را با ورزش سه انجام داد، آبی پوشان با همکاری تیم سابق نکو، تولد او را تبریک گفتند.

در پست اینستاگرامی و مشترکی که توسط صفحات رسمی دو باشگاه استقلال و اوساسونا منتشر شده است، آنها تولد 43 سالگی جواد نکونام را تبریک گفتند، آن هم درست در شبی که او مصاحبه طوفانی را علیه مدیریت باشگاه و هلدینگ انجام داد.

2077806

در این پست نوشته شده است: امروز تولد جواد نکونام، سرمربی باشگاه بزرگ استقلال و کاپیتان اسبق باشگاه بزرگ اوساسونا است، او رکورددار بیشترین مسابقه به‌عنوان بازیکن خارجی (۱۹۷ بازی) در اوساسونا است. باشگاه استقلال و اوساسونا این روز خاص را به جواد نکونام تبریک‌ می‌گویند.

پس از شکست برابر استقلال خوزستان بود که شایعات متعددی درباره احتمال جدایی نکونام به گوش‌ می‌رسید و او امشب در مصاحبه‌اش اذعان کرد که از مذاکرات مدیریت باشگاه با گزینه‌های خارجی آگاه است.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| تبریک تولد در شب طوفانی!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| تبریک تولد در شب طوفانی!"، کلیک کنید.