علت انتشار دود غلیظ در هویزه چه بود؟ – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

علت انتشار دود غلیظ در هویزه چه بود؟ - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، داود میرشکار عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: دو سوم تالاب هورالعظیم در خاک عراق قرار دارد. به علت آتش سوزی در بخش عراقی تالاب و سوختن نیزارها دود ناشی از آن به سمت شهرستان هویزه سرایت و بعضاً تا شهر اهواز می‌رسد.

وی افزود: برای رفع این مشکل از ۲ مسیر استانداری خوزستان و سازمان حفاظت محیط زیست در حال پیگیری هستیم. از طریق استانداری خوزستان رایزنی‌های لازم با استانداری میسان عراق در حال انجام است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: نامه‌ای به دکتر سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ارسال شده است تا در بخش بین الملل سازمان اقدامات لازم از سوی وزارت خارجه برای حل مشکل انتشار دود ناشی از سوختن نیزارها در بخش عراقی تالاب هورالعظیم انجام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علت انتشار دود غلیظ در هویزه چه بود؟ – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علت انتشار دود غلیظ در هویزه چه بود؟ – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.