عزاداری هیئت‌های زنجیرزنی در محله «انقلاب» و جایگاه «ولایت» – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

عزاداری هیئت‌های زنجیرزنی در محله «انقلاب» و جایگاه «ولایت» - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

حجت‌الاسلام روح الدین دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار اکسیبو در سخنانی، اظهار داشت: در لرستان بیش از سه هزار هیئت فرهنگی، مذهبی، سینه‌زنی و زنجیرزنی داریم.

وی عنوان کرد: این هیئت‌ها در طول سال فعالیت‌های هفتگی و ماهانه دارند و برخی از آنها نیز به‌صورت شاخص و محوری مناسبت‌های مختلف را برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت‌های مذهبی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به آمادگی هیئت‌های مذهبی لرستان برای برگزاری محرمی پرشور در سطح استان، افزود: یکی از برنامه‌های در دستور کار در استان برگزاری همایش و تجمع «بانوان زینبی» است.

حجت‌الاسلام دریکوند، بیان داشت: این برنامه در دهه اول محرم در استان برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش و برنامه شیرخوارگان حسینی (ع) در استان، ادامه داد: تجمع هیئت‌های زنجیرزنی در محله و خیابان انقلاب خرم‌آباد در تاریخ ششم محرم یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

رئیس هیئت‌های مذهبی لرستان، بیان داشت: همچنین تجمع هیئت‌های زنجیرزنی در روز عصر تاسوعا در محل جایگاه ولایت را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام دریکوند همچنین از برگزاری تجمع هیئت‌های عزاداری در محل حسینیه ثارالله خرم‌آباد، عنوان کرد: این برنامه با مداحی حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عزاداری هیئت‌های زنجیرزنی در محله «انقلاب» و جایگاه «ولایت» – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عزاداری هیئت‌های زنجیرزنی در محله «انقلاب» و جایگاه «ولایت» – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.