عامل ایجاد رعب وحشت در یکی از روستاهای ری دستگیر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

عامل ایجاد رعب وحشت در یکی از روستاهای ری دستگیر شد - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، سرهنگ محمدقاسم طرهانی شامگاه سه شنبه از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و درگیری در یکی از روستاهای ری خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد درگیری و تیراندازی در یکی از روستاهای شهرری و ایجاد رعب و وحشت و متواری شدن عامل این تیراندازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد، که شخصی به علت اختلافات قبلی با سلاح ساچمه زن به سمت گروهی اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب جراحت شدید یکی از افراد شده و سپس به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی ری اضافه کرد: در این راستا با تحقیقات گسترده و اقدامات صورت گرفته توسط مأموران انتظامی در نهایت عامل این تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش در یکی از محلات شهرری دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه آن یک قبضه سلاح ساچمه زن به همراه فشنگ و سه تیغه سلاح سرد مورد استفاده در درگیری کشف و ضبط و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عامل ایجاد رعب وحشت در یکی از روستاهای ری دستگیر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عامل ایجاد رعب وحشت در یکی از روستاهای ری دستگیر شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.