سومین همایش ملی حکمت و حکمرانی (هنر و رسانه) برگزار می شود

سومین همایش ملی حکمت و حکمرانی (هنر و رسانه) برگزار می شود

سومین همایش ملی حکمت و حکمرانی – هنر و رسانه روز پنجشنبه، 31 خرداد، 1403 توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در شهر یزد برگزار می شود.

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، سومین همایش ملی حکمت و حکمرانی – هنر و رسانه روز پنجشنبه، 31 خرداد، 1403 توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و تحت حمایت سیویلیکا در شهر یزد برگزار می شود.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارایه نموده و از امتیازات علمی ارایه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

محورهای همایش:

1- هنر و تولید دانش بنیان

2- رسانه و تولید دانش بنیان

3- فلسفه هنر در اسلام

4- حکمت اسلامی و موسیقی

5- حکمت اسلامی و هنرهای تجسمی

6- حکمت اسلامی نمایشی

7- حکمت اسلامی و هنرهای سنتی

8- حکمت اسلامی و معماری

9- حکمت اسلامی و طراحی مصنوعات و هنرهای دستی

10- حکمت اسلامی و هنرهای کاربردی

11- نقد هنر

سومین همایش ملی حکمت و حکمرانی (هنر و رسانه) برگزار می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر از این همایش می توانید به اینجا مراجعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین همایش ملی حکمت و حکمرانی (هنر و رسانه) برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین همایش ملی حکمت و حکمرانی (هنر و رسانه) برگزار می شود"، کلیک کنید.