سوال مسابقه 24 پویش «زندگی با آیه ها» در مازندران – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

سوال مسابقه 24 پویش «زندگی با آیه ها» در مازندران - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اکسیبو، طبق آیه 30 سوره مبارکه «فصلت»، «اِنَّ الَّذینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَایِکَهُ اَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَاَبْشرُوا بالْجَنَّهِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ» ملایکه در چه صورتی برای امداد غیبی بر انسان ها نازل می شوند؟

الف – وقتی انسان های الهی صبور باشند

ب – وقتی انسان های الهی شکرگزار باشند

ج – وقتی انسان های الهی استقامت در مسیر هدایت داشته باشند

د – وقتی انسان های الهی بر خدا توکل کنند

تا ساعت 23 پنجشنبه شانزدهم فروردین فرصت دارید از بین گزینه های (الف ب ج د) گزینه صحیح را به سامانه پیامکی 30008820 ارسال نمایید.

جهت پیوستن به پویش #زندگی_با_آیه_ها و شرکت در مسابقه روزانه همراه با جوایز ارزنده عدد 5 را به سامانه 30008820 ارسال کنید.

برای استفاده از محصولات و برنامه های (زندگی با آیه ها) اینجا کلیک (https://eitaa.com/zendegibaayehamaz) کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوال مسابقه 24 پویش «زندگی با آیه ها» در مازندران – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوال مسابقه 24 پویش «زندگی با آیه ها» در مازندران – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.