سنگ بزرگ پیش پای رامین برای بازگشت به پرسپولیس/ رضاییان یاغی جدید فوتبال ایران؟

سنگ بزرگ پیش پای رامین برای بازگشت به پرسپولیس/ رضاییان یاغی جدید فوتبال ایران؟

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام رسما جدایی اش از این تیم را تایید کرد و براساس نوشته او، راهی برای بازگشتش به این تیم نیست و او به زودی به تراکتور می‌پیوندد. 

پس از جدایی اسماعیلی فر صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس شنیده می‌شد و حتی کلیپی که روز گذشته در مراسم معارفه گاریدو سرمربی جدید سرخپوشان پخش شد، این شایعه را ایجاد کرد که خرید بعدی این تیم رضاییان است. از این جهت که در کلیپ اشاره شده تعداد ۲۷ چراغ روشن می‌شود. این شماره نیز متعلق به رامین در زمان حضورش در پرسپولیس بوده است.

در این مورد خبر‌هایی از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد که چند بازیکن با برگشت رامین به این تیم مخالف هستند. رضاییان دو فصل پیش و پس از بازگشت از قطر در یک نیم فصل لباس پرسپولیس را برتن کرد، اما صحبت‌های او در برنامه فوتبال برتر باعث شد تا گل محمدی قید حضور او در این تیم را بزند. 

گرچه هواداران بسیار علاقه دارند رامین به پرسپولیس برگردد، اما گویا کار برای قرمزپوش شدن او سخت است. هرچند او در برنامه عادل فردوسی پور در جواب این سوال که آیا به استقلال می‌رود یا خیر، گفت دوست دارد وارد چالش جدیدی شود.

او همچنین پیشتر در مصاحبه‌ای گفته بود که هواداران استقلال هیچوقت به او توهینی نکرده اند و اگر به این تیم گل بزند خوشحالی نخواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سنگ بزرگ پیش پای رامین برای بازگشت به پرسپولیس/ رضاییان یاغی جدید فوتبال ایران؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سنگ بزرگ پیش پای رامین برای بازگشت به پرسپولیس/ رضاییان یاغی جدید فوتبال ایران؟"، کلیک کنید.