سرم دور چشم کافئین اوردینری 30ml قیمت + خواص و طریقه مصرف

سرم دور چشم کافئین اوردینری 30ml قیمت + خواص و طریقه مصرف

سرم اوردینری کافئین

چشم‌ها اولین عضوی هستند که شما در برخورد اول، به آن‌ها نگاه می‌کنید. داشتن چشم‌های زیبا و شاداب، به نوع ارتباطات مختلف، بسیار کمک کننده است زیرا اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. انواع مختلفی از برندهای آرایشی در بازار رقابت تنگاتنگ محصولات، در حال تلاش برای جذب مشتریان ثابت هستند. توجه به زیبایی و آراستگی یک امر بدیهی برای تمام مردم در سرتا سر دنیا است. در بین برندهای مختلف موجود، معمولا کیفیت و قیمت مناسب مهمترین عوامل فروش آن‌ها هستند. اوردینری از برندهای صاحب نام و مشهور است که توانسته با کیفیت خود نظر مشتریان را به خود جلب کند. برند اوردینری متعلق به کمپانی بزرگ کانادایی است که با تولید انواع مختلفی از کالاهای آرایشی و بهداشتی با کیفیت، محبوبیت جهانی دارد. از جمله محصولاتی که توسط این برند به تولید رسیده و در زمینه فروش بسیار موفق عمل کرده است، سرم دور چشم مدل 5 درصد کافئین است که با خواص شگفت انگیزاش در حجم 30 میلی به دست خریداران می‌رسد. البته کشور مبدا کاناداست و کشور سازنده آن، ایران است.

 

 

 

سرم دور چشم کافئین اوردینری

سرم اوردینری کافئین

سرم کافئین 5 اوردینری مخصوص دور چشم برای افرادی که می‌خواهند دور چشم زیبا، جوان و سالمی داشته باشند، بسیار توصیه می‌شود. این محصول در حذف چین و چروک و پف کردگی‌هایی که در دور چشم به وجود آمده است( بجز بیماری‌های خاص)، بسیار کمک کننده عمل می‌کند. سرم دور چشم کافئین اوردینری ml30 مانعی برای استفاده در طول روز و شب ندارد و هر دو گروه آقایان و خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. سرم  اوردینری Caffeine Solution  در حجم 30 میلی تهیه شده شده است. این محصول برای سن خاصی تعریف نشده است و سنین مختلف مانند افراد جوان، نوجوان و پیر، می‌توانند از این محصول استفاده کنند. به یاد داشته باشید که هر چقدر یک محصول با کیفیت باشد، باز هم افرادی هستند که به آن حساسیت دارند. بهتر است قبل از شروع دوره‌ی بهبود خوب با انواع سرم‌ها، ابتدا ترکیبات را بررسی کنید و اگر پوست حساسی دارید، با پزشک پوست خود مشورت کنید.

 

از دیگذر تولیدات اوردینری برای دور چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرم دور چشم کافئین اوردینری ordinary
سرم اوردینری argireline solution 10
نقد و بررسی سرم بافت اوردینری
قیمت سرم ماتریکسیل اوردینری

خواص سرم کافئین اوردینری

سرم Caffeine Solution اوردینری دارای خواص گوناگونی است که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند. در این محصول علاوه بر کافئین، ترکیبات دیگری مانند هیالورونیک اسید، ملانین، مالتودکسترین و … به کار رفته است. مهمترین ویژگی این محصول، کاهش پف کردگی و تیره‌گی اطراف چشم است. کافئین در این محصول مانند یک آنتی اکسیدان قوی عمل می‌کند و رطوبت پوست شما را حفظ می‌کند.

 

 

قیمت سرم دور چشم کافئین اوردینری

تشخیص سرم کافئین اوردینری اصل

توجه به اورجینال بودن محصول بسیار مهم است زیرا کالاهای تقلبی علاوه بر فراهم نکردن شرایط بهبود، باعث بروز حساسیت‌های مختلفی می‌شوند و گاها نیاز به ترمیم دارند. خرید از فروشگاه‌های معتبر و صاحب نام می‌تواند تا حد زیادی خیال شما را بابت محصولی که خریداری می‌کنید راحت کند. به طور کلی اگر شما محصول را به صورت اینترنتی یا حضوری تهیه می‌کنید، فرقی ندارد، شما باید اصل بودن کالا را بررسی کنید. یکی از راه‌های تشخیص اورجینال بودن کالا نسبت به کالای تقلبی آن، نوع نوشته‌های درج شده در پشت محصول است. کالای اصل نوشته‌هایی با خط معمولی دارد ولی نوع فیک آن، معمولا نوشته‌ها به حالت بولد شده هستند. راه دوم تشخیص، توجه به نوع رنگ جعبه است. جعبه کالای اصل کمی کدر است وبه صورت کامل شفاف و سفید نیست در حالی که کالای فیک جعبه‌ای شفاف دارد. خط‌های دور محصول زیر قطره چکان به صورت صاف و مرتب هستند ولی محصول فیک دارای خطوطی نامرتب است. توجه به رنگ و بو نیز می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی کالای اصل و فیک را تشخیص دهید.

محصولات اوردینری

روش مصرف سرم کافئین اوردینری

اطراف چشم عضلات صاف و انعطاف پذیری دارد برای همین هم از یک کرم یا سرم دور چشم اوردینری جدا از صورت استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این محصول، نباید عجله کنید و سعی کنید با آرامش انجام دهید. در ابتدا مقداری ( در حد قطره) در اطراف چشمتان قرار دهید و سپس با آرامش با نوک انگشتان خود، به آهستگی ماساژ دهید. سعی کنید دست خود را نکشید و با ضربه آرام آن را با نوک انگشتانتان پخش کنید تا به طور کامل جذب شود. سعی کنید طول دوره استفاده از این محصول را مرتب انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. دقت کنید این محصول فقط برای دور چشم است پس از برخورد محتویات آن به داخل چشم خودداری کنید.

قیمت تشخیص سرم کافئین اوردینری اصل

قیمت محصولات اوردینری در حدود یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومان است. با توجه به کیفیت خیلی خوب محصول و همچنین حجم مطلوب آن، این قیمت در فروشگاه خانوم جون بسیار به صرفه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرم دور چشم کافئین اوردینری 30ml قیمت + خواص و طریقه مصرف" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرم دور چشم کافئین اوردینری 30ml قیمت + خواص و طریقه مصرف"، کلیک کنید.