سرمایه‌گذاری ۲۰۸ هزار و ۷۸۰ میلیون ریالی ویژه بهره برداری از پروژه های هفته دولت

سرمایه‌گذاری ۲۰۸ هزار و ۷۸۰ میلیون ریالی ویژه بهره برداری از پروژه های هفته دولت

به گزارش خبرگزاری اکسیبو استان سمنان ،مدیر اداره برق میامی گفت: طرح احداث ۸۷۵ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و فشارضعیف زمینی و هوایی و یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۱۰۰ کیلوولت آمپر جهت تامین برق متقاضیان نهضت ملی مسکن به مبلغ هشت هزار و ۹۷۰ میلیون ریال، طرح اصلاح و بهینه سازی و تبدیل ۱۶ هزار و ۲۳۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در سطح شهرستان با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال و همچنین طرح احداث طبقه دوم ساختمان اداره برق بخش کالپوش با مبلغ به ارزش ۱۲ هزار میلیون ریال از جمله طرح های افتتاحی در هفته دولت سال ۱۴۰۳ شمار می رود.
ربیعی همچنین بیان داشت: طرح نصب یک دستگاه پست هوایی ۵۰ کیلوولت آمپر و احداث ۱۷۵ متر شبکه و تقویت یک دستگاه پست هوایی از ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلوولت آمپر در روستای حق الخواجه با هزینه چهار میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال ، طرح اصلاح شش هزار و ۵۹۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی در سطح شهرستان با اعتبار ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال و طرح احداث هفت هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی فیدر فرومد جهت تامین برق بخش فرومد با مبلغ ۴۷ میلیارد ریال از دیگر مواردی هستند که در هفته دولت بهره برداری شده اند.
وی با اظهار این که طرح توسعه و راه اندازی ۱۲ دستگاه نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح گردید گفت: طرح تعویض دو دستگاه سکسیونر موتوردار و ۱۱ عدد کنتور هوشمند و ۲۸ عدد رله هوشمند جهت نصب تجهیزات هوشمند سازی شبکه با اعتبار هفت هزار و ۱۰۰ میلیون ریال، طرح احداث ۷۲۰ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۵۰ کیلوولت آمپر جهت تامین برق چاه آب شرب کرنگ با اعتبار هفت هزار و ۸۰۰ میلیون ریال از طرح های این شهرستان در هفته دولت می باشد که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمایه‌گذاری ۲۰۸ هزار و ۷۸۰ میلیون ریالی ویژه بهره برداری از پروژه های هفته دولت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمایه‌گذاری ۲۰۸ هزار و ۷۸۰ میلیون ریالی ویژه بهره برداری از پروژه های هفته دولت"، کلیک کنید.