ساکت الهامی محروم شد/ جریمه 100 میلیونی حسینی

ساکت الهامی محروم شد/ جریمه 100 میلیونی حسینی

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص سرمربی دو تیم لیگ برتری مختلف صادر کرد.

به گزارش اکسیبو، دیدارتیم های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران برگزار و از سوی ساکت الهامی ، سرمربی تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به تیم حریف و رفتار غیرورزشی بعد از خروج از زمین رخ داد. وی به 2 جلسه از همراهی تیم خود در مسابقه رسمی محروم است و باید 2 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل نشر اکاذیت در مورد داوران و بررسی تخلف ایشان که محرز و مسلم تشخیص داده شد، به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره نیز به شماره2243 نیز رفع اثر می شود.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساکت الهامی محروم شد/ جریمه 100 میلیونی حسینی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساکت الهامی محروم شد/ جریمه 100 میلیونی حسینی"، کلیک کنید.