روند کاهش محسوس دما در استان تهران

روند کاهش محسوس دما در استان تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از روند کاهش محسوس دما در این استان طی هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش اکسیبو، براساس بررسی و تحلیلی نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده، صاف تا کمی ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین تا ظهر امروز، جمعه، ۲۷ اکسیبو، در نقاط پر تردد شهری، در بعضی ساعات، افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر امروز تا روز سه‌شنبه، ۲۷ اکسیبو تا اول آبان، در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق جنوبی و غربی، به طور متناوب، گاهی ورزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار مورد انتظار است. 

همچنین از بعدازظهر روز یکشنبه تا سه‌شنبه، ۲۹ اکسیبو تا اول آبان، در ارتفاعات، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق ورزش باد شدید دور از انتظار نیست. 

از روز شنبه تا پایان هفته، روند کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان روز شنبه، ۲۸ اکسیبو، کمی ابری تا قسمتی ابری، وزش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۲۷ و ۱۸ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه، ۲۹ اکسیبو، صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۲۸ و ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه توچال با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روند کاهش محسوس دما در استان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روند کاهش محسوس دما در استان تهران"، کلیک کنید.