روز متفاوت شاگردان گل‌محمدی در اهواز+ عکس

اکسیبو/خوزستان گل محمدی و شاگردانش امروز روز متفاوتی را در اهواز پشت سر گذراندند.

یحیی گل محمدی و شاگردانش امروز یکشنبه در محل یادمان شهدای شرکت فولاد خوزستان حاضر شدند و پس از قرائت فاتحه و رخصت گرفتن از شهدا به جمع کارگران زحمتکش این شرکت رفتند.

روز متفاوت شاگردان گل‌محمدی در اهواز+ عکس

به گزارش اکسیبو، اعضای تیم فولاد در ادامه این مراسم فرهنگی از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کردند و دقایقی را در جمع کارگران زحمتکش فولاد که در گرمای طاقت فرسا تولید این محصول استراتژیک را ادامه می‌دهند، حاضر شدند و از تلاش‌های آن‌ها تقدیر و تشکر کردند.

روز متفاوت شاگردان گل‌محمدی در اهواز+ عکس

تمرینات تیم فولاد از روز پنجشبه در اهواز آغاز شده است. این تیم در ادامه راهی تهران می‌شود و سپس در یکی از کشورها همسایه اردو خواهد زد.

پایان خبر اکسیبو
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روز متفاوت شاگردان گل‌محمدی در اهواز+ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روز متفاوت شاگردان گل‌محمدی در اهواز+ عکس"، کلیک کنید.