رهبر انصارالله یمن: طی 8 ماه گذشته صهیونیست ها هیچ دستاوردی در غزه نداشته اند

در حال بروزرسانی…

رهبر انصارالله یمن: طی 8 ماه گذشته صهیونیست ها هیچ دستاوردی در غزه نداشته اند

عبدالملک بدرالدین الحوثی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد که این رژیم هیچ دستاوردی در غزه نداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود با تاکید بر اینکه صهیونیست های متجاوز 244 روز است به نسل کشی و کشتار دسته جمعی مردم فلسطین در نوار غزه ادامه می دهند، اظهارکرد: طی این هفته شاهد برجای ماندن نزدیک به 2 هزار و 100 شهید و زخمی در نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی بودیم. دشمن صهیونیستی جنایات مختلفی در غزه و کرانه باختری انجام می دهد و قدس اشغالی را هدف قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: صهیونیست ها از طریق اشغال کردن قدس صد ها هزار فلسطینی را آواره کردند. بعد از این اتفاق احساس منفی شکست در جان ها نفوذ پیدا کرد و این مقاومت بود که توانست چنین احساسی را از بین ببرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: بررسی این اتفاقات با تحولات هشت ماهه گذشته در نوار غزه نشان می دهد که دشمن صهیونیستی نتوانسته هیچ پیروزی عملی در این باریکه محقق کند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: آمریکا در تمام جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شریک است. واشینگتن می کوشد مانع هرگونه حرکتی به نفع ملت فلسطین در عرصه های قضایی، سیاسی و رسانه ای شود. این در حالی است که آمریکایی ها مدعی احترام به قانون هستند، اما در عین حال علیه دادگاه کیفری بین المللی وارد عمل می شوند. این کشور تجمعات دانشجویی در حمایت از ملت فلسطین را سرکوب می کند.

وی در ادامه افزود: طرح آمریکا به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه پایان نمی دهد و باعث عقب نشینی دشمن از این منطقه و ورود کمک های بشردوستانه نمی شود. نیرو های مجاهد در محور های مختلف نبرد در غزه به پایداری و مقاومت خود ادامه می دهند.

رهبر انصارالله یمن با تاکید بر اینکه حدود 50 منطقه در فلسطین اشغالی آتش گرفت و لاپید اعلام کرد که مناطق شمال در آتش می سوزد و همراه با آنها قدرت بازدارندگی اسراییل می سوزد، اضافه کرد: این اعتراف به عملیات موثر نیرو های حزب الله لبنان است. عملیات مشترک با نیرو های مقاومت اسلامی عراق مهم، راهبردی و روزافزون است. تعداد عملیات نیرو های مسلح یمن طی هفته جاری به 11 عدد در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند می رسد.

عبدالملک الحوثی همچنین گفت: این عملیات ها با استفاده از 36 موشک بالستیک و هدایت شونده و پهپاد انجام شد. یکی از تحولات مهم، رونمایی از سامانه موشکی «فلسطین» بود. یکی از مهم ترین عملیات های ما هدف قرار دادن هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور در شمال دریای سرخ با هفت موشک هدایت شونده و چهار پهپاد بود.

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهبر انصارالله یمن: طی 8 ماه گذشته صهیونیست ها هیچ دستاوردی در غزه نداشته اند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهبر انصارالله یمن: طی 8 ماه گذشته صهیونیست ها هیچ دستاوردی در غزه نداشته اند"، کلیک کنید.