رشد 5700 واحدی شاخص کل بورس

رشد 5700 واحدی شاخص کل بورس

آفتاب نیوز :

بازار سهام معاملات روز جاری را بر خلاف روز گذشته در دامنه ی مثبت آغاز کرد، اما رفته رفته بر فشار عرضه ها افزوده شد به شکلی که شاخص کل در نهایت رشد اندکی را تجربه کرد و شاخص هم وزن نیز ریزشی جزیی را پشت سر گذاشت؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 5600 واحدی به 2 میلیون و 250 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن با ریزشی جزیی به ارتفاع 759 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «نوری» بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «تجلی»، «وسپهر» و «فزر» بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «خودرو» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «آردینه»، «خاور» و «فنر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 15 فروردین ماه 1403، مبلغ 4 هزار میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی ها در روز جاری حدود 300 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 182 نماد در محدوده مثبت و 242 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 175 نماد در محدوده مثبت و 158 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 5700 واحدی شاخص کل بورس" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 5700 واحدی شاخص کل بورس"، کلیک کنید.