دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس

دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس

به گزارش خبرگزاری اکسیبو استان سمنان ،سرهنگ سیدعلی میراحمدی در گفت و گویی در تکمیل جزییات این خبر اظهار داشت: ظهر امروز برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه در یکی از کارگاه های شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار، فردی با سلاح گرم اقدام به تهدید مدیر کارخانه کرده است، بلافاصله در کمترین زمان ممکن پلیس در محل حاضر شد.

وی به تایید صحت خبر و اعزام نیروی واکنش سریع ماموران یگان امداد و نوپو به محل حادثه اشاره و افزود: قبل از حضور پلیس در محل، فرد مهاجم با یک قبضه سلاح گرم اقدام به زخمی کردن مدیر کارخانه کرده بود که مصدوم سریع به بیمارستان اعزام شد.

به گفته سرهنگ میراحمدی، متهم در ادامه ضمن گروگانگیری دو نفر، با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شد که با اقدام و واکنش سریع ماموران انتظامی دستگیر و گروگانگیرها آزاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس، علت اصلی درگیری خود با مدیر کارخانه را اختلافات مالی عنوان کرد، ادامه داد: شهروندان بدانند که این گونه اقدامات خشن با واکنش قاطع و بی محابای پلیس مواجه خواهد شد و مدافعان امنیت، اجازه نخواهند داد به هیچ قیمتی به امنیت روانی مردم خدشه ای وارد شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس"، کلیک کنید.