درخشش گروه سرود نوای اکسیبو لردگان درجشنواره بین المللی موسیقی فجر

درخشش گروه سرود نوای اکسیبو لردگان درجشنواره بین المللی موسیقی فجر

به گزارش خبرگزاری اکسیبو استان چهارمحال وبختیاری، شهرام فرجی افزود: آیین پایانی جشنواره موسیقی فجر در ایستگاه سی ونهم خود پس از یک هفته اجرای گروه های مختلف موسیقی، شامگاه شنبه 28 بهمن با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از اهالی موسیقی کشور در تالار وحدت تهران برگزار شد و گروه سرود نوای اکسیبو لردگان به عنوان یکی از گروه های راه یافته به این رویداد بین المللی توانست در جمع برترین های این دوره قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مربیگری این گروه سرود را امید بابامیر ساطحی و سرپرستی آن را رستم بابامیر بر عهده دارند، تصریح کرد: این گروه هنری پس از شرکت در جشنواره منطقه ای سرود فجر در اصفهان و با اعلام نظر داوران این جشنواره، جواز حضور در بخش ظرفیت ویژه سی ونهمین جشنواره موسیقی فجر را به دست آورد.

فرجی یادآور شد: علاوه بر گروه سرود نوای اکسیبو لردگان، 9 گروه دیگر از مناطق مختلف کشور نیز در این بخش پذیرفته شدند که نماینده استان توانست با اجرایی موفق سه اثر در کوشک هنر تهران، رقیبان را پشت سر گذاشته و به تندیس این رویداد مهم موسیقی کشور دست یابد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: گروه 20 نفره نوای اکسیبو آثاری به نام «زادگاه شیرون» با موضوع سردارن و بزرگان وطن، «بوی بُهار» با موضوع امام زمان (عج) و «آ گُلِی» با موضوع آداب ورسوم مناطق بختیاری را در جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد که با استقبال خوب مخاطبان نیز همراه شد.

گفتنی است، سی ونهمین جشنواره بین المللی فجر به دبیری رضا مهدوی از 23 تا 28 بهمن امسال در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی هم زمان در تهران و استان های دیگر برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخشش گروه سرود نوای اکسیبو لردگان درجشنواره بین المللی موسیقی فجر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخشش گروه سرود نوای اکسیبو لردگان درجشنواره بین المللی موسیقی فجر"، کلیک کنید.