خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای طرفداران تایکان

به گزارش اکسیبو، رضوی می گوید پلتفرم J1 پورشه که با آیودی E-Tron GT مشترک است، به حداکثر ظرفیت توسعه ی خود رسیده و پورشه باید چیز دیگری ارایه دهد. شاید نسل بعدی تایکان روی پلتفرم SSP Sport ساخته شود که با شاسی بلند الکتریکی سه ردیفه ی جدید این شرکت مشترک خواهد بود.

بر اساس گزارش مجله اکسیبو، به گفته ی رضوی، معماری J1 کنونی محدودیت هایی دارد که تاثیرش را مستقیماً روی دامنه ی حرکتی می گذارد. مدل فیس لیفت تایکان که فوریه ی 2024 (بهمن و اسفند 1402) رونمایی شد، براساس معیارهای WLTP برد حدود 677 کیلومتری دارد که بهبود 35 درصدی نسبت به مدل 2023 محسوب می شود.

مایک وینکوتر، متخصص خودرو تایکان، در پاسخ به این سوال که آیا باتری های حالت جامد در نسل بعد به کار خواهند رفت یا خیر می گوید که این فناوری ممکن است به موقع آماده نشود: «ما روی آن کار کرده ایم اما برای یک یا دو سال آینده آماده نخواهد شد.»

خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای طرفداران تایکان

استفاده از باتری های بزرگ تر به معنای وزن بیشتر است. رضوی خاطرنشان کرد که مهندسان باید «نقطه ای ایدیال» را پیدا کنند تا بار سنگینی بر تایکان وارد نشود و همچنین مالکان بابت دامنه ی حرکتی خودرو نگرانی نداشته باشند.

پورشه به توسعه ی همه جانبه ی خودروهای برقی ادامه می دهد و قصد دارد نسخه های برقی پانامرا، کاین و ماکان را در کنار نسخه های بنزینی به فروش برساند. پانامرا همچنان به عنوان سدان پرچمدار پورشه در جایگاهی بالاتر از تایکان قرار می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای طرفداران تایکان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبر خوش مدیر ایرانی پورشه برای طرفداران تایکان"، کلیک کنید.